- Úvod
- Jak nakupovat
Jak nakupovat
V našem internetovém obchodě www.autodoplnky-prodej.cz si můžete objednat několika způsoby:
1) Objednávka provedená přímo na našich stránkách
u každého nabízeného výrobku je tlačítko KOUPIT, kterým si přidáte výrobek do Vašeho košíku
políčko před tlačítkem KOUPIT je určeno pro zadání požadovaného počtu kusů
v pravém horním rohu obrazovky máte neustále na očích aktuální stav Vašeho nákupu
objednávku dokončíte vyplněním svých údájů, registrovaní klienti vyplní své přihlašovací jméno a heslo.
2) Objednávky provedené telefonicky
- kontaktujte prosím naše obchodní oddělení na tel. č.: +420 469 775 007, nebo +420 469 775 009
- obchodník s Vámi provede celou objednávku po telefonu a zadá ji do objednávkového systému
- zavedená objednávka telefonicky Vám bude samozřejmě zaslána na Váš email.
3) Objednávky provedené emailem
- vaši objednávku zašlete prosím na adresu objednavky@autodoplnky-prodej.cz
- uvádějte prosím přesné názvy výrobků, jejich kód a počet kusů
- nezapomeňte prosím uvést Vámi zvolený způsob platby, dle našich platebních podmínek pokud je adresa dodání odlišná od fakturační adresy, nezapomeňte prosím toto rovněž vyznačit.
Rychlá spediční doprava - PPL
Zboží vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin od expedice k vašemu domu před 1. uzamykatelné dveře. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Před samotným rozvozem vás však kontaktuje řidič PPL a domluví se s vámi na přesnějším čase rozvozu.
Sledování zásilky – v momentě, kdy zásilku vyexpedujeme, obdržíte číslo zásilky a můžete ji sledovat na www.ppl.cz
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou v momentě předání zboží.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY:
Reklamace mechanického poškození:
- Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem „protokol o poškození“ nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci (PPL) a (číslo reklamované zásilky = číslo balíku) na linku 844 775 775. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce!
V ceně Vaší PPL služby je zahrnuto:
- řidič Vás bude telefonicky kontaktuje před doručením zásilky.
- celostátní expresní přeprava zásilek z domu do domu
- balík automaticky opakuje doručení následující 2 pracovní dny
- běžná dodací lhůta do 18:00 následující pracovní den
- pokud zadáte do pole "poznámka" v objednávkovém formuláři že si přejete balík doručit od 18 do 21:00 hod., tak Vám bude balík doručen v požadovaných hodinách (18 - 21:00).
- pojištění zásilek do 50.000 Kč v ceně přepravy
- evidence zásilek pomocí čárového kódu
- sedm kontrolních scannů v průběhu přepravy
- softwarový monitoring, který obsahuje následující údaje: číslo zásilky, hmotnost zásilky, datum a čas předání, jméno přebírající osoby, kde se zásilka nachází
- vyhodnocení kvality doručení za vybrané období
- prostřednictvím systému Tracing and Tracking je možné sledovat cestu zásilky na Internetu na webové stránce "www.ppl.cz"