Infolinka pro zákazníky e-shopu: +420 469 775 009
(Po‐Pá 8.00‐16.00)

Reklamace

 

Reklamační řád a vrácení zboží na www.autodoplnky-prodej.cz

 

Reklamační řád AUTIO s.ro. - www.autodoplnky-prodej.cz vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Přečtěte si prosím podrobné záruční podmínky.

Souhlas s reklamačním řádem


Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje objednatel podpisem faktury, kupní smlouvy, nebo převzetím zboží na prodejně sídlem Poděbradova 80, Chrudim, nebo od přepravce v místě svého sídla firmy nebo bydliště a stvrzení tohoto svým podpisem nebo zaplacením kupní ceny. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na výdejním místě.

Pozor !!!  Povinnost kontroly:


  • Objednatel či osoba přebírající zásilku je povinna zkontrolovat dodávku zboží, i když není nikterak viditelně poškozena nebo není poničen obal,  ihned po převzetí zásilky. Pokud je zboží poničeno, je třeba nás ihned informovat. Poškozené zboží včetně obalu je třeba okamžitě nafotit a fotografie poslat na adresu e-mailu reklamace@autio.cz.
  • Pokud objednatel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned  informovat prodávajícího jakýmkoliv možným způsobem, na pozdější reklamace nebude brán zřetel!
  • Zvláště prosím dbejte na povinnost okamžité kontroly při přepravě nosičů kol na tažné zařízení, ofuků oken a ostatního křehkého zboží! Na pozdější oznámení poškození zboží přepravou nebude brán zřeztel.


Do záruční opravy bude přijato :


  • Pouze zboží kompletní, s průvodní dokumentací a s doložením dokladu o nákupu.
  • Reklamace zboží  může být uplatněna pouze na adresách provozovny prodávajícího

Kontaktní osoba pověřená vyřízením reklamací: Jan Holec



Do záruční opravy nebude přijato zejména zboží:


  • poškozené živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné
  • mechanicky poškozené (roztržené, prořízlé, propálené atd.)
  • bez doložení původu nákupu
  • poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
  • zboží poškozené neodborným servisním zásahem



Reklamace, jak postupovat ?



Naše firma se snaží být Vám zákazníkům pokud možno co nejblíže. Dobře víme z vlastních zkušeností a zná to asi každý, jak nepříjemné je uplatňovat na nějaké zboží reklamaci. Pokud se už zde nějaký problém vyskytne, např. zboží není úplně v pořádku nebo se v průběhu užívání objevila nějaká vada, postupujte prosím podle následujících instrukcí. Usnadníte tak práci nám a Vaši reklamaci budeme moci vyřídit v co nejkratším možném termínu k Vaší spokojenosti i před zákonem stanovené 30ti denní lhůty.
  • Zboží došlo v porušeném obalu : V takovém případě je lepší zásilku nepřevzít nebo spolu s doručovatelem zásilku prohlédnout, zda je kompletní a v neporušeném originálním obalu. V případě poškození je doručovatel povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce. Okamžitě informujte naší firmu, domluvíme s Vámi další postup reklamace.
  • Při zásilce, která je zjevně nepoškozena, zvláště u křehkého zboží : Vám doporučujeme také kontrolu zásilky. V případě poškození postupujte jako v předešlém případě.
  • Zboží došlo v pořádku, ale objevila se u něj provozní vada : Pokud objevíte na zboží vadu (i postupem času), prověřte podle nákupního dokladu zda je zboží v záruce (funkční záruka je zpravidla 24 měsíců pokud není uvedeno jinak). Pokud je zboží v záruce, zašlete jej s kopií dokladu o koupi na adresu naší firmy s popisem vad. Pokud se vyskytnou chyby ve funkci pouze ovládání výrobku, specifikujte je podrobným popisem. Co máte přiložit k zásilce zaslané k reklamaci k nám a další informace najdete v níže uvedeném odstavci. Obratem posoudíme Vaši reklamaci a vynasnažíme se o co nejrychlejší kladné vyřízení.

 

 

Popis postupu při výměně, vrácení nebo reklamaci:

 

1. Vrácení zboží :


Pokud Vám zboží nevyhovuje a nechcete jej vyměnit za jiné, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište číslo účetu.

Peníze za zboží i poštovné Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.

Původní balení zboží : Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít firma AUTIO s.r.o. s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.

Opotřebení zboží : Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít firma AUTIO s.r.o. s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží

 

 

Výměna zboží :


Pokud Vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje,  pošlete nám zboží zpět.

Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, za co přesně chcete zboží vyměnit: značka, název, kód – produktové číslo.

Zboží Vám vyměníme a obratem zašleme. Při výměně hradí dopravné zákazník.

 

Jak postupovat při reklamaci :


  • Reklamaci lze uplatnit pouze v záruční době, tedy do uplynutí 24 měsíců od převzetí zboží, s vyjímkou není-li záruční doba prodloužena u daného typu zboží , nebo jednáli se o  světelné zdroje ( žárovky,...), kde z důvodu kratší životnosti výrobku - provozních hodin, nelze záruční dobu 24 měsíců akceptovat . Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.
  • Reklamované zboží musí být  čisté a suché.
  • Při reklamaci je třeba prokázat nákup zboží u firmy AUTIO s.r.o. dokladem o nákupu (fakturou).
  • V případě, že budete posílat zboží na reklamaci poštou, napište přímo na kopii dokladu důvod reklamace, stručně popište vzniklou vadu nebo vyplňte reklamační formulář.
  • Pokud se jedná o odstranitelnou vadu, má zákazník právo na bezplatnou, včasnou a řádnou opravu.
  • Tuto vadu odstraníme neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.
  • Pokud vada není odstranitelná, zboží bude vyměněno za nové.

Adresa pro zasílání zboží na vrácení, výměnu či reklamaci:



AUTIO s.ro. autodoplňky
Poděbradova 80
53701 Chrudim
Czech Republic

tel:469 775 007
e-mail: reklamace@autodoplnky-prodej.cz


Náklady na dopravu :

 

1. Vrácení zboží :

Při vrácení zboží nese náklady na dopravu do sídla dodavatele objednatel.


2. Reklamace:

  • dodavatel může po vyžádání na reklamace@autio.cz poskytnout bezplatný vratkový kód
  • při uznané reklamaci nese náklady na dopravu do sídla dodavatele sám dodavatel
  • nebo zásilku pošle sám objednatel a dodavateli poskytne doklad o dopravném, aby dodavatel mohl objednateli dopravné proplatit (nutno doložit účtenku). Prodávající však nemusí automaticky uhradit plnou částku za dopravné, byla-li zásilka odeslána zjevně přepravcem, který má dražší dopravné než konkurenční přepravci.  V takovám případě bude proplacena pouze běžná částka za dopravné k povaze reklamovaného zboží.
  • v případě, že nesouhlasíte s výsledkem reklamace, prosíme o vyzvednutí předmětu reklamace do 30-ti dní od odznámení o vyřízení reklamace. Po této době bude účtován skladovací poplatek 5 Kč za den a kus.

 

 

 

 

  • Tyto podmínky vstupují v platnost dne 21.9.2016
  • Tyto podmínky vydává AUTIO s.r.o.
  • Reklamace vyřizuje:  Jan Holec
  • Za podmínky zodpovídá:  Filip Gajdošík

 

Formulář odstoupení od smlouvy

 

Adresát (prodávající): AUTIO s.r.o., Poděbradova 80, 53701 Chrudim, IČ: 01847724

Kupující odstupující od smlouvy:

Jméno:.................................................................................................................................

Adresa:.................................................................................................................................

Telefon:........................................................... E-mail:..........................................................

 

Tímto, jako kupující oznamuji, že odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží (popis a důvod pokud jej občanský zákoník požaduje):

Číslo prodejního dokladu:...................................... Datum prodeje:

Číslo objednávky:................................................... Datum objednání:

 

Kupní cena má být vrácena (*):

1.Hotově v provozovně prodávajícího

2. Bezhotovostním převodem na bankovní účet číslo:

 

 

V................................. dne..........................           ....................................................................

Podpis odstupujícího