- Úvod
- Kompletní sortiment
- Autodoplňky
- Autodoplňky interiér
- Autopotahy
- Autopotahy na míru
- Ford
- Autopotahy FORD CUSTOM, 3 místa, od r. 2012, AUTHENTIC PREMIUM žakar Avio
Autopotahy FORD CUSTOM, 3 místa, od r. 2012, AUTHENTIC PREMIUM žakar Avio
- Kód produktu: 81181m
Autopotahy FORD CUSTOM, 3 místa, od r. 2012. Autopotahy šité na míru FORD CUSTOM, 3 místa, od r. 2012. Opěradlo a sedadlo řidiče s loketní opěrkou a opěrkou hlavy. Dvojopěradlo spolujezdců se stolkem, otvorem…
Zobrazit více
3 900 Kč
3 223,14 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele
Objednejte dnes do 14:30 a zboží obdržíte již 20. 5.
Možnosti dopravy

S výběrem vám rádi pomůžeme!

+420 469 775 009
(Po‐Pá 8:30‐16:00)
Parametry a specifikace
Značka vozu | FORD |
---|---|
Model vozu | TRANSIT CUSTOM, 3 místa |
Popis
Autopotahy FORD CUSTOM, 3 místa, od r. 2012.
Autopotahy šité na míru FORD CUSTOM, 3 místa, od r. 2012.
Opěradlo a sedadlo řidiče s loketní opěrkou a opěrkou hlavy. Dvojopěradlo spolujezdců se stolkem, otvorem pro pásy, 2 opěrky hlavy. Dvojsedák- lavice dělená napůl.
Automobilová čalounická látka + molitan + ochranná mřížka. Špičková originální čalounická látka používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců. Mezí středovým pruhem a boční látkou je všitá lemovka, která barevně ladí s autopotahem a hlavně má zesilující účinek na šev - prodlužuje životnost autopotahů. Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem. Dokonalý vzhled luxusního interiéru. Autopotahy Ford CUSTOM jsou velmi vhodné pro velmi zatížené služební vozy, ale i pro reprezentativní auta a taxi služby. Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev). Zboží je atestováno - ATEST 8SD. Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba. Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz můžou se od ilustrační fotky tvarově lišit. Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.