Infolinka pro zákazníky e-shopu: +420 469 775 009
(Po‐Pá 8.00‐16.00)

Autopotahy CITROEN C3 PICASSO, od r. 2009, AUTHENTIC PREMIUM, matrix béžový

  • Kód produktu: 82317m
Doručení zdarma

Autopotahy CITROEN C3 PICASSO, od r. 2009.Zadni opěradlo a sedadlo dělené za spolujezdcem, bez zadní loketní opěrky, 3 opěrky hlavy. Přední sedadla - kapsy, 2opěrky hlavy, bez stolků, bez přední loketní opěrky.
Zobrazit více

4 990 Kč
4 123,97 Kč bez DPH

Skladem u dodavatele
Objednejte do 12. 5. a zboží obdržíte již 16. 5.

Možnosti dopravy

Typ dopravy Očekávané doručení Cena
PPL ParcelShop 16. 5. 2025 zdarma
Zásilkovna 16. 5. 2025 zdarma
PPL 16. 5. 2025 zdarma
Zásilkovna - Slovakia 16. 5. 2025 100 Kč
PPL - Slovakia 16. 5. 2025 282 Kč
Osobní odběr na prodejně v Chrudimi 16. 5. 2025 zdarma
Možnosti dopravy (již od 0 Kč)
Nevíte si rady?
S výběrem vám rádi pomůžeme!

+420 469 775 009
(Po‐Pá 8:30‐16:00)

Parametry a specifikace

Značka vozu CITROEN
Model vozu C3 Picasso

Popis

Autopotahy CITROEN C3 PICASSO, od r. 2009.

Zadni opěradlo a sedadlo dělené za spolujezdcem, bez zadní loketní opěrky, 3 opěrky hlavy.

Přední sedadla - kapsy, 2opěrky hlavy, bez stolků, bez přední loketní opěrky.

Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru - žádné gumičky a háčky, ale kompletní potah. 

 

Autopotahy na míru CITROEN C3 PICASSO, od r. 2009

Automobilová čalounická látka + molitan + ochranná mřížka. Špičková originální čalounická látka používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců.

Mezí středovým pruhem a boční látkou je všitá lemovka, která barevně ladí s autopotahem a hlavně má zesilující účinek na šev - prodlužuje životnost autopotahů.  

Vhodné také pro reprezentativní vozy a luxusní taxi služby.

Atest na boční airbagy samozřejmosti.

Dodání do 10 dnů. Zakázková výroba.

 

Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II.

Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz můžou se od ilustrační fotky tvarově lišit.

Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel a opěrek hlavy, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.